Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο e-mail: panosgn@yahoo.com Δεχόμαστε παρατηρήσεις, υλικό, προτάσεις, ιδέες και ό,τι άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να φιλοξενηθεί στο ιστολόγιό μας. Αν από το περιεχόμενο του ιστολογίου μας θίγονται πνευματικά δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε μας για την αφαίρεσή του. | 6/7/2022 | Καλό καλοκαίρι σε όλους! | Να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε τις μπαταρίες για το χειμώνα | Αν κάποιος σύνδεσμος δε λειτουργεί, παρακαλώ ενημερώστε μας με e-mail για να το διορθώσουμε|

Επικοινωνία2

| 1/5/2022 | Συνεχώς νέες εκπλήξεις σε εκπαιδευτικό υλικό | Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

banner

Panosgn Panosgn

banner-06

banner-06

menu

Μήνυμα διαχειριστή

Μήνυμα διαχειριστή

Ευχές

Ευχές
Ευχές

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Γραμματική και συντακτικό για Γ’ Δημοτικού [νέα έκδοση]


Σας παρουσιάζω μία εργασία της Παρασκευής Αντωνίου που αναφέρεται στα γραμματικά φαινόμενα της Γ’ Δημοτικού ανά ενότητα του σχολικού βιβλίου.

 Παρακολουθεί τη γραμματική και το συντακτικό της Γ’ Δημοτικού ανά ενότητα.

Κάνοντας κλικ πάνω στην εικόνα μεταφέρεστε στις λεπτομέρειες της ανάρτησης.
Εκεί μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο αλλά και να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.

Για οποιαδήποτε απορία στείλτε e-mail στο panosgn@yahoo.com



Αν επιθυμείτε να σας αποστείλουμε το έγγραφο σε εκτυπώσιμη μορφή, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα βάζοντας ως κωδικό αρχείου τον: ST215GLO10DM0901








Οδηγίες:
Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο στον υπολογιστή σας, για να το τυπώσετε. Μπορείτε επίσης να το δείτε μεγεθυμένο (ή μεγεθυσμένο κατά Μπαμπινιώτη) σε πλήρη οθόνη. Απλά ψάξτε λίγο στο μενού που εμφανίζεται όταν πηγαίνετε το ποντίκι επάνω στο αρχείο.
Καλή ανάγνωση.


38 σχόλια:

  1. πολύ καλή δουλειά και χρήσιμη ειδικά στους δασκάλους που ξεκιναμε τωρα. ευχαριστούμε που τα μοιραζεστε και εσάς και τη δημιουργό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσπαθούμε όλοι με γνώμονα τις ανάγκες των παιδιών και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ! Κάνετε καταπληκτική δουλειά! Να είστε καλά! Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ καλή δουλεία και γενικά πολύ χρήσιμο ιστολόγιο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα , ευχαριστώ πολύ για την καλή δουλειά << διόρθωσε σε παρακαλώ το pass , δειλώνεις ότι είναι pass123 ενώ είναι pass1234>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση, έγινε η σχετική διόρθωση και προστέθηκαν και άλλοι χρήστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. den mou exei emfanistei kapoio parathyro kai den vriskw pou mporw na kanw download

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
    ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
    ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΚΟΡΠΙΕΣ!
    ΝΑ'ΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος 22 Απριλίου, Έχετε δίκιο. Σε ΟΛΑ τα κράτη της γης τα παιδιά κάνουν γραμματική από την πρώτη δημοτικού, κι εδώ δεν τη διδάσκουμε καθόλου σε όλο το δημοτικό με αποτέλεσμα τα παιδιά να γράφουν με γκρήγκλισ. Ντροπή μας, δεν έχω να πω τίποτε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε παναγιωτη η δουλεια που εχεις κανει τα είναι πολύ μπροστα... Γιωργος Περρης

      Διαγραφή
  10. Είναι εξαιρετική η δουλειά, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να την κατεβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικό το blog, αλλά δεν μπορώ να κατεβάσω την γραμματική της τρίτης δημοτικού. Σας ευχαριστώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα! Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κ εγώ. Προσπαθώ, αλλά δε γίνεται τίποτα... Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γράψτε μου το email σας για να σας το στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα. Προσπαθω να κατεβασω την γραμματικη της γ δημοτικου, αλλα δεν μπορω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γράψτε μου το email σας για να σας το στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας γράφω και εγώ με τη σειρά μου το e mAIL μου για να μου στείλετε την παραπάνω γραμματική. lamprini_va90@hotmail.com .Σας ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σας.Στειλτε και εδώ παρακαλώ vagelismol@yahoo.gr Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα σας! Εξαιρετική δουλειά! Είμαι μανούλα καιβοηθάει πολύ να τα έχουμε συγκεντρωμένα. Προσπαθώ να κατεβάσω το αρχείο αλλά δεν τα καταφέρνω. Θα μπορούσατε να μου το στείλετε στο petropouloukaggeliki@gmail.com
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλήμερα σας
    θα ήθελα να κατεβάσω την γραμματική της γ δημοτικου αλλα δεν μπορω.
    αν μπορείτε να με βοηθήσετε
    email grbalabanis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα σας, κι εγώ προσπαθώ να κατεβάσω το αρχείο αλλά δεν μπορώ.
    Σας είναι εύκολο να μου το στείλετε στο mail μου;
    dasal.mrk@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ καλή δουλειά!!!!!!Ευχαριστούμε για τη βοηθεια!!!Αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα με τους παραπάνω αναγνώστες.Μπορειτε να μου στειλετε τη γραμματική της γ δημοτικου? e-mail: ioanna1506@gmail.com Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ e-mail georgia.pantelidou@olympicbrewery.gr.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Εξαιρετικό το blog,εξαιρετική δουλεια, αλλά δεν μπορώ να κατεβάσω την γραμματική της τρίτης δημοτικού. Προσπαθώ, αλλά δε γίνεται τίποτα...Θα μπορούσατε να μου το στείλετε στο alexignat76@gmail.com Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα σας.... θα μπορούσατε να μου στείλετε και σε μένα την γραμματικη της τρίτης δημοτικού? Το email μου είναι nikoleta120011@yahoo.gr. Σας ευχαριστώ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα σας.... θα μπορούσατε να μου στείλετε και σε μένα την γραμματικη της τρίτης δημοτικού? Το email μου είναι nikoleta120011@yahoo.gr. Σας ευχαριστώ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα σας. Σας ευχαριστώ πολύ για το τόσο χρήσιμο υλικό (γραμματική γ' δημοτικού). Καλή συνέχεια στο blog σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα και καλή σχολική χρονιά!μπορείτε να μου στείλετε και μένα τη γραμματική της γ'τάξης; ευχαριστώ πολύ! Το email μου είναι :papachrys_niki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εξαιρετική και προσεγμένη η εργασία σας. Χρήσιμη όχι μόνο για τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γεια σας και απο Αυστραλία. Θα ήμουν ευγνώμων αν θα μπορούσατε να στείλετε και σε μένα τη γραμματική της β', γ' και δ' δημοτικού. Εξαιρετική η δουλειά σας. Σας ευχαριστώ πολύ. My email: katherine.pr@outlook.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα! Θα ήθελα να κατεβάσω τη γραμματική της γ δημοτικού αλλά δεν γίνεται... Είναι εύκολο να τη στείλετε; Ευχαριστώ πολύ!!!
    dimoikonomou75@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...